Usen kysytyt kysymykset

 

Näiden usein kysyttyjen kysymysten avulla voit tutustua paremmin SmartHuollon korjauspalveluun. Jos etsimääsi tietoa ei löydy tältä sivulta voit aina lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@smarthuolto.fi.

  • K. Minkä valmistajien älypuhelimia korjaatte?

    Korjaamme markkinoiden yleisimpiä merkkejä. Tarjoamme huoltoa seuraaville merkeille: Nokia (microsoft), Apple iPad ja iPhone, Samsung, Sony, LG, Motorola, Huawei, CAT, HTC, Blackberry, Prestigio. Lisätietoa puhelimesi korjauksen saatavuudesta ja huoltohinnoista löydät tietokannastamme. Kirjoita puhelimesi malli ‘Hae puhelinmalli’ –hakuun ja tutustu korjaushinnastoon.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Korjaatteko taulutietokoneita eli tabletteja?

    Kyllä. Korjaamme myös Samsungin, Apple iPadin, Sonyn, LG:n, Motorolan, Huawein tabletteja.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Kuinka kauan puhelimen tai tabletin korjaus kestää?

    korjaustyöt suoritetaan 3 työpäivässä.. Suuremmat korjaustyöt, kuten kosteusvaurion hoito tai emolevyn vaihto, voivat viedä pidempään. Huoltoajat voivat myös pidentyä, jos huoltoon tarvittava varaosa joudutaan tilaamaan valmistajalta.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Katoavatko puhelimeni muistiin talletetut tiedot huollon yhteydessä?

    Huollon yhteydessä puhelimen asetukset täytyy joissain tapauksissa palauttaa takaisin tehdasasetuksiin. Asiakkaan pyynnöstä voimme kuitenkin ottaa varmuuskopiot puhelimelta löytyvistä tiedosta. Tämä palvelu on tosin maksullinen ja siitä tulee mainita erikseen rekisteröinnin yhteydessä. Suosittelemme ottamaan varmuuskopiot puhelimen muistista ennen huoltoon lähettämistä, jos tämä vain on mahdollista.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Miten voin tiedustella puhelimeni huollon tilaa?

    Huoltosi tilaa pääset tarkastelemaan ’Seuraa huoltoasi’ –linkistä sivun oikeassa yläkulmassa.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Mistä tilaatte huoltoon tarvittavat varaosat?

    Olemme auktorisoitu huoltoliike ja käytämme vain alkuperäisten laitevalmistajien suosittelemia varaosia.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Voinko lähettää puhelimeni tai tablettini takuuhuoltoon?

    SmartHuolto.fi tekee toistaiseksi vain takuun ulkopuolisia huoltoja. Jos puhelimesi valmistajan takuu on vielä voimassa, sinun tulisi olla yhteydessä paikalliseen takuuhuoltoon. Tehdyille huolloille annamme kuitenkin 3 kuukauden takuun (takuu ei koske nestevaurioita tai fyysisiä vahinkoja).

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Miten toimitan puhelimen huoltopisteeseenne?

    Täyttäkää ensiksi huoltolomake meidän kotisivuilla. Silloin pystytte valitsemaan että tuotteko laitteen itse meidän Helsingin huoltopisteeseen tai lähetätte sen meille postitse. Jos postitse, niin sitten on teidän tulostettava lopussa postin pakettikortti postitusta varten joka on leimattava kiinni pakkauksen jonka sisällä on laite.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Kuinka paljon korjaus voi maksaa?

    Puhelinmallien omilta sivuilta löytyy korjaushinnasto. Lopullinen korjaushinta vahvistetaan vielä teknisen tarkastuksen jälkeen.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Mitä jos päätän olla korjauttamatta puhelintani teknisen tarkastuksen jälkeen?

    Jos et halua jatkaa korjausta, voit hylätä kustannusarvion saamasi sähköpostinlinkin kautta niin palautamme laitten sinulle korjaamattomana ilman erillistä veloitusta

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Entä jos puhelintani ei voida korjata?

    Jos puhelimesi todetaan korjauskelvottomaksi, palautamme sen takaisin sinulle ilman maksua. Sinua ei veloiteta ajasta, jonka olemme käyttäneet laitteen korjaamiseen. Pyynnöstäsi voimme myös viedä puhelimen kierrätettaväksi.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Miten voin maksaa?

    Voitte maksaa joko verkkopankissa tai jos haette laitteen itse meidän Simonkadun toimipisteestä, niin silloin käteisellä tai kortilla paikan päällä. Verkkomaksuissa käytämme Suomen Verkkomaksujen palvelua, joka hyväksyy kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä tarjoaa suoraa verkkopankkimaksua.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Mitä minun tulisi tehdä, jos puhelimeni kastuu?

    Poista akku välittömästi. Älä liitä puhelimaan laturia tai yritä käynnistää puhelinta takaisin päälle. Lähetä puhelin ja akku meille tarkastettavaksi mahdollisimman pian, jotta saamme pelastettua tiedot puhelimen sisältä.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Mitä minun pitäisi tehdä, jos puhelimeni menee pois päältä itsestään?

    Jos puhelin sammuu useasti yllättäen käytön aikana, kyse voi olla vanhentuneesta akusta. Jos puhelin kuumenee erityisen paljon latauksen yhteydessä on akku mahdollisesti vioittunut.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

  • K. Mitä pitäisi tehdä, jos puhelimeni ei löydä matkapuhelinverkkoa?

    Puhelimesi saattaa olla lukitussa tilassa tai siinä saattaa olla huono SIM-kortti. Suosittelemme ensin ottamaan yhteyttä omaan operaattoriisi. Jos kyse on jostain muusta, voit lähettää puhelimesi meille tarkastettavaksi.

    Auttoiko tämä vastaus sinua?

Nämä valmistajat luottavat meihin: