Hinnat

Puhelimien arvioidut korjaushinnat ilmoitetaan puhelinmallien omilla sivuilla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, ALV. Mikäli teknisen tarkastuksen yhteydessä löydetyn vian korjaushinta poikkeaa mallin sivustolta löytyvästä hinnasta, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle välittömästi ennen huoltotoimenpiteisiin ryhtymistä.

Toimitus

Puhelin voidaan toimittaa huoltoon joko postitse - posti.fi tai voit tuoda sen suoraan Helsingin toimipisteellemme Simonkadulle.

Tarkastus ja hinta-arvio

Teknisen tarkastuksen jälkeen asiakkaalla on vielä mahdollisuus tehdä lopullinen korjauspäätös. Huoltotoimenpiteet käynnistyvät kun olet vahvistanut huollon toteutuksen sekä valinnut maksuvaihtoehdon. Jos päätät olla korjauttamatta laitettasi saatuasi sähköpostiviestin kustannusarviosta, emme veloita mitään ylimääräistä.
Jos puhelin todetaan tarkastuksen yhteydessä korjauskelvottomaksi, emme veloita mitään ylimääräistä.

Maksu 

Verkkomaksuihin käytämme Paytrail (Suomen Verkkomaksut) –palvelua, jonka kautta voit maksaa joko pankki-/luottokortilla tai verkkopankissa. Verkkomaksujen kohdalla maksu tulisi suorittaa heti teknisen tarkastuksen ja huollon hinta-arvion vahvistumisen jälkeen - korjausprosessi alkaa kun maksu on suoritettu.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830 

Korjaus- ja toimitusaika

Puhelimen toimituksiin, tarkastamiseen ja korjaamiseen menee 5-7 työpäivää. Mikäli joudumme tilaamaan varaosia valmistajalta saattaa huolto viivästyä. Viivästyksen kesto riippuu täysin valmistajien varaosatoimituksista. Lisätietoja sähköpostitse info@smarthuolto.fi

Takuu

Annamme tehdylle huollolle 3 kuukauden takuun (nestevaurioita lukuun ottamatta). Mikäli asentamamme varaosa lakkaa toimimasta, sitoudumme vaihtamaan sen uudestaan ilmaiseksi.

Tietojen säilyttäminen

Huollon yhteydessä puhelin täytyy joissain tapauksissa palauttaa takaisin tehdasasetuksiin, jolloin myös puhelimen oma muisti tyhjentyy. Tämän takia kehotammekin asiakasta ottamaan itselleen varmuuskopiot puhelimen muistista. 

Huollon yhteydessä on kuitenkin mahdollista poimia talteen puhelimen muistista löytyvät tiedot. Tätä palvelua tarjoamme lisämaksusta - tämä täytyy mainita erikseen huoltorekisteröinnin yhteydessä. Puhelimen tiedot siirretään huollon yhteydessä muistitikulle ja asiakkaan pyynnöstä takaisin huolletun puhelimen muistiin.

Puhelimen tietojen säilyttämisestä veloitamme seuraavasti:

Yhteystietojen säilyttäminen: 30 euroa
Kaikki tiedot (tekstiviesti, videot, kuvat, yhteystiedot jne.): 60 euroa

Nämä valmistajat luottavat meihin: