Hinnat

Puhelimien arvioidut korjaushinnat ilmoitetaan puhelinmallien omilla sivuilla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, ALV. Mikäli teknisen tarkastuksen yhteydessä löydetyn vian korjaushinta poikkeaa mallin sivustolta löytyvästä hinnasta, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle välittömästi ennen huoltotoimenpiteisiin ryhtymistä.

Toimitus

Puhelin voidaan toimittaa huoltoon joko postitse - posti.fi tai voit tuoda sen suoraan Helsingin toimipisteellemme Simonkadulle.

SIM-kortit, SD-kortit, suojakuoret ja panssarilasit

 Ennen huoltoon lähettämistä, poista laitteesta SIM-kortti, SD-kortti sekä suojakotelo. Huoltotoimenpiteiden aikana emme niitä tarvitse ja Smarthuolto Oy ei vastaa hävinneistä tai vioittuneista korteista ja tarvikkeista. Myös laitteen suojakalvot ja panssarilasit on hyvä poistaa ennen huoltoon toimittamista. Teknikko saattaa joutua poistamaan suojat huoltotoimenpiteiden aikana ja ne saattavat tällöin vaurioitua. Smarthuolto Oy ei vastaa vioittuneista kalvoista.

Tarkastus ja hinta-arvio

Teknisen tarkastuksen jälkeen asiakkaalla on vielä mahdollisuus tehdä lopullinen korjauspäätös. Huoltotoimenpiteet käynnistyvät kun olet vahvistanut huollon toteutuksen sekä valinnut maksuvaihtoehdon. Jos päätät olla korjauttamatta laitettasi saatuasi sähköpostiviestin kustannusarviosta, emme veloita mitään ylimääräistä.
Jos puhelin todetaan tarkastuksen yhteydessä korjauskelvottomaksi, emme veloita mitään ylimääräistä.

Maksu

Mikäli palautustapa on nouto toimipisteeltämme, huollon voi maksaa noudon yhteydessä kortilla tai käteisellä.

Verkkomaksuihin käytämme Paytrail (Suomen Verkkomaksut) –palvelua, jonka kautta voit maksaa joko pankki-/luottokortilla tai verkkopankissa. Verkkomaksujen kohdalla maksu tulisi suorittaa heti teknisen tarkastuksen ja huollon hinta-arvion vahvistumisen jälkeen - korjausprosessi alkaa kun maksu on suoritettu.

Maksupalveluntarjoaja

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830 

Korjaus- ja toimitusaika

Puhelimen toimituksiin, tarkastamiseen ja korjaamiseen menee 3-5 työpäivää. Mikäli joudumme tilaamaan varaosia valmistajalta saattaa huoltoon mennä useampi työpäivä. Huollon venymisestä ilmoitetaan asiakkaalle pikimmiten.

Takuu

Annamme tehdylle huollolle 3 kuukauden takuun (kosteusvaurioita lukuun ottamatta). Mikäli asentamamme varaosa lakkaa toimimasta, sitoudumme vaihtamaan sen uudestaan ilmaiseksi.

Tietojen säilyttäminen

 Osassa tapauksia on huollon yhteydessä mahdollista poimia talteen puhelimen muistista löytyviä tiedot. Tätä palvelua tarjoamme lisämaksusta - tämä täytyy mainita erikseen huoltorekisteröinnin yhteydessä.
Puhelimen tietojen tallentamisesta veloitamme tehdyn työn mukaisesti. Kaikkia tietoja ei kuitenkaan ole välttämättä mahdollista säilyttää.

Nämä valmistajat luottavat meihin: